sobota, 24 stycznia 2015

RMF FM

16.01.2015r. wzięłam udział w konkursie organizowanym przez RMF FM. Radio obchodziło 15 stycznia dwudziesto-pięciolecie swojego istnienia :) i na tą okoliczność przygotowali 25.000 pysznych bombonierek. Reguły gry były proste, trzeba było szybko odpowiedzieć na 3 pytania związane z radiem i na koniec podać swoje dane do wysyłki, ale tylko na sygnał prowadzącego. Musiałam dosyć szybko to zrobić. 2x mi się nie udało, zostałam wyprzedzona przez innych graczy i słuchaczy :) ale nie poddawałam się. Przy kolejnym sygnale czym prędzej weszłam na stronę RMF FM i szybciutko wszystko wpisałam... udało się :D
Od tego momentu już tylko czekałam na przesyłeczkę :) a oto i ona, kolorki oczywiście były radiowe :) a czekoladki wyśmienite :)
Ja nawet kiedyś wykonałam bransoletkę w tych kolorkach :)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...