niedziela, 4 stycznia 2015

Niebo...

Dzisiejszego błękitu nieba za oknem nie widzę, gdyż zakryły je ciemne, śnieżne chmury... ale za to prezentuję jedną z dwóch bransoletek w tych pięknych kolorkach :)

Pierwsza bransoletka (którą chciałabym zgłosić po raz pierwszy do wyzwania u Danutki) została wykonana z koralików Preciosa:
PRECIOSA Rocaille 10o-Silver-Lined Aquamarine
PRECIOSA Rocaille 9o-Silver-Lined Cobalt SH
Zapięcie slide posrebrzane z 2 loopami
połączona ogniwkami 6 mm
 Całość zdobi przywieszka z błękitną kropelką:
Banerka ze strony Danutki nie mogło zabraknąć :) a sam kolor przypomina mi czyste bezchmurne niebo nad nami oraz krystalicznie przejrzystą wodę nad rajską plażą hmmmm
Gdybym nie zaglądnęła na bloga Beatki pewnie nie miałabym pojęcia o żadnym styczniowym-niebieskim-wyzwaniu :) dobrze się złożyło, bo i tak chciałam pokazać na blogu moje niebieskie prace...

143 komentarze:

  1. Śliczna! Piękne zestawienie odcieni niebieskiego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bransoletki, chyba sama się kiedys pokusze o ich zrobienie, ile mniej więcej idzie koralików na taką jedną? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy nigdy nie liczyłam :) nawlekam koraliki na długość ok. 150 cm nitki, szydełkuję bransoletkę na daną długość a resztę koralików (które zawsze mi zostają) wkładam z powrotem do pudełeczek :) przeważnie to były bransoletki od 6 do 8 koralików w rzędzie wielkości 80 lub 110

      Usuń
    2. Mam do Ciebie pytanie, ale nie mogę znaleźc adresu mail, możesz się do mnie odezwać?

      Usuń
  3. Super bransoletki, koraliki, niestety to nie moja bajka, ale gratuluję świetnej kolorystyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i mi zjadło komentarz, oj jak ja tego nie lubię!!!
    Witam Cię w naszej zabawie , fajnie że dołączyłas do grona Artystek Kolorystek. Mam nadzieje że będziesz się z nami dobrze bawic.
    Bransoletki sliczne w takich kolorach wyglądają cudnie. Tychnika jak dla mnie całkowicie obca, ale efekt niesamowity.
    Pozdrawiam i życzę milej zabawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tego nie znoszę jak pisze komentarz i ni z tego ni z owego wyskakuje puste pole po kliknięciu "opublikuj" ehhh złośliwość rzeczy martwych :)
      Mam nadzieję, że to nie będzie moja ostatnia zabawa w jakiej wezmę udział :)

      Usuń
  5. No i się spóźniłam z jednolita bransoletką, ale to nawet dobrze pokombinuje coś nowego , pozdrawiam i szczęścia na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bransoletki super a wykończenie kryształkiem odjazd ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne prace. Gratuluję umiejętności:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam sznury, szydełkowo-koralikowe:) śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że zajmujesz się też sutaszem, to nie moja bajka, ale prace też wyglądają rewelacyjnie :)

      Usuń
  9. Wprost cudowne nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne bransoletki! Koraliki to nie moja mocna strona ale mimo to uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ty za to wykonujesz prześliczne karteczki, ja chyba nie mam daru do ich tworzenia, bo jak już jakąś zrobię to wydaje mi się, że nie ma tego czegoś w sobie, a widząc twoje: "WOW" mi się ciśnie na usta :)

      Usuń
  11. Na początku witam w mojej zabawie,,mam nadzieję,że będzie Ci u nas dobrze,regulamin opanowany do perfekcji, punkty regulaminu zastaną wdrożone w życie blogowe ,a Ty będziesz się bawić dłużej niż ten jeden raz.
    Superaśne bransoletki ,połączone w całość wyglądają dość ciekawie .Kolory też świetnie dobrane,niebieskości tam aż nadto.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Danutka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe przyjęcie :) dzięki tej zabawie aż ruch się zrobił na moim blogu, nigdy bym nie pomyślała, że tyle miłych komentarzy dostanę :)
      A co do kolejnych zabaw też mam nadzieję, że na tym nie poprzestanę :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Witam Cię wśród Artystek Kolorystek:)
    Bardzo podobają mi się Twoje bransoletki - świetnie dobrałaś kolorki a ta błękitna kropelka jest tu "wisienką na torcie";)
    Pozdrawiam serdecznie:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, Twoja różyczka też jest przecudowna, kiedyś próbowałam wykonywać kwiatki z bibuły czy krepiny, ale to nie dla mnie...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Super:) kocham niebieski i zawieszka ekstra

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba Twoja praca
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna praca ;) a i zawieszka super połączenia ;) gorąco pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna i ta zawieszka to jak wisienka na torcie, podoba mi się:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie bransoletki, choć nie umiem ic robić(a może właśnie dlatego?) Twoja przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu coś innego przypada do gustu, zawsze uwielbiałam koraliki, aż w końcu znalazłam coś co mnie wciągnęło... To mnie uspokaja...

      Usuń
  18. Obie bransoletki piękne! :) Mam nadzieję, że kiedyś nauczę się obsługiwać szydełko, a póki co podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak, nigdy nie umiałam szydełkować, ale z koralikami to jest inna bajka :) Tutaj nie widać czy jedno oczko jest większe od drugiego, tutaj rządzą koraliki :D

      Usuń
  19. Piękne bransoletki. Podziwiam za tę misterną robotę. Tak drobniutkie koraliczki były by dla mnie nie do okiełznięcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej jest jak się rozsypią, uciekają we wszystkie możliwe strony :P a potem zabawa z łapaniem :P

      Usuń
  20. kolory ciekawe i pięknie sfotografowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bransoletki bardzo ładne, ale ta zawieszka jest 'zaje...a' Pięknie oplotłaś ten kryształek. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :D chyba dłużej szukałam stronki gdzie jest pokazane jak się oplata takie kryształki od samego oplatania :)

      Usuń
  22. Z podziwem patrzę, napatrzeć się nie mogę ileż to koralików trzeba nawlec by powstało tak piękne dzieło "biżu". Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawlekanie jest tą gorszą stroną robótki, ale samo szydełkowanie jest już czystą przyjemnością...

      Usuń
  23. Witam po raz pierwszy i mam nadzieję, że nie ostatni :-)
    To prawda, że zabawy Danusi przyciągają tłumy, od których NA CAŁE SZCZĘŚCIE się później trudno odpędzić :-) Ale oto chodzi w tej zabawie, aby się poznawać i podziwać, a u Ciebie jest co podziwiać. Zawsze mi się takie bransoletki podobały, ale ja jestem za bardzo leniwa, aby się az tyle przy bransoletce "namachać" i zdecydowanie wolę oglądać je u kogoś innego, a Twoja jest cudna, pięknie zestawiłaś oba odcienie niebieskiego, ach och i tak by można rzec do rana :-)
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję, że na tym się nie skończy :)
      Te wszystkie miłe komentarze przeszły moje najśmielsze oczekiwania...
      Za co jeszcze raz dziękuję :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  24. Fajne zestawienie niebiesko-niebieskie. Łezka mnie powaliła. Bardzo fajny efekt. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piekne kolorki:)
    bransoletki z koralików już robiłam, ale nie jednokolorowe, bo wydają sie trudniejsze od tych w wzory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ten problem gdy robię bransoletkę jednokolorową metodą ukośnikową, w drugiej metodzie nie mam żadnych wątpliwości pod który koralik wbić szydełko :) i ta druga metoda jak dla mnie jest o wiele łatwiejsza :)

      Usuń
  26. Piękne! Niby wiem jak się je robi, ale nie próbowałam, może kiedyś... na emeryturze;) Tylko to jeszcze tak długo hehe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne kolorki bransoletek lubię kolor aquamarine bo zawsze kojarzy mi sie z ciepłym wakacyjnym morzem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie Ci wyszła bransoletka. I supe, ze udało Ci się trafić w kolorek :)
    Przecudne zdjęcia, a kropelka zawieszki jest urzekająca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Obie sa cudowne , chociaż trochę bardziej podoba mi się ciemniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia niestety nie oddają tego piękna, które można zobaczyć gołym okiem :)

      Usuń
  30. Bransoletki śliczniutkie, mam do pokazania też w niebieskościach, ale w zabawie pokazywałam już dwie więc co za dużo to nie zdrowo. Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne kolorki tych bransoletek, idealnie dobrane. Ja też pierwszy raz biorę udział w wyzwaniu u Danusi i wiem, że takie zabawy wciągają :) Pozdrawiam i zadomawiam się na Twoim blogu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to niezmiernie :D Może i następnym razem się spotkamy :) Robisz słodkie zwierzaczki :P

      Usuń
  32. Piękne bransoletki w dodatku w moich ulubionych kolorkach, kiedyś próbowałam je robić, ale niestety poległam:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku też myślałam, że nie załapię... ale się nie poddałam, męczyłam się jakiś czas, aż w końcu się udało i teraz uważam, że to jest naprawdę bardzo proste :)
      Zachęcam do dalszych prób :) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  33. Śliczne bransoletki! Podoba mi się ta kropelka. Fajnie że do nas dołączyłaś.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez się cieszę, że dołączyłam do Was :) Mogę podziwiać wszystkie piękne prace i czerpać z nich inspiracje... :)

      Usuń
  34. Podziwiam te sznury koralikowe, a tu dwie bransoletki połaczone razem we wspaniałych kolorach, super:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne bransoletki! Razem wyglądają świetnie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Superowa bransoletka, połączenie bardzo fajne .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne bransoletki te odcienie niebieskiego super.:-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne te kolorki :) I bardzo ładnie prezentuje się kropelka w roli zawieszki, jak kropla wody...

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jestem zakochana w takich bransoletkach, jednak zrobienie ich wydaje mi się bardzo trudne ;-) Dlatego póki co podziwiam sobie prace innych. Toje są cudowne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. fajne :) no i kropelka - rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  41. Podoba mi się bbranzoletka szkoda,że nie mogę ich nosić

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam takie bransoletki. Kolorki cudowne, całość idealnie wykonana:-D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Moje kolorki :)
    Śliczności same nam zapodałaś :)
    Pozdrowionka :)***

    OdpowiedzUsuń
  44. Myślałam, że nie dojadę do końca komentarzy tyle ich tutaj, ale nie dziwię się bo bransoletka jest śliczna a w tych kolorach jeszcze bardziej mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihihi nie spodziewałam się aż takiego uznania :)

      Usuń
  45. Piekne bransoletki i odcienie sa po prostu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  46. kawałeczek nieba zaklęty w koralikach :) cudeńko! pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo się cieszę, że dołączyłaś do zabawy u Danusi, dzięki temu możemy poznawać nowe ciekawe blogi i podziwiać tak piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna, podziwiam za cierpliwość przy tych drobinach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwość tracę jak mi się koraliki rozsypują :P samo szydełkowanie mnie uspokaja :) no chyba że się pomylę we wzorze albo nitka się plącze (te ostatnie to już sporadycznie :)

      Usuń
  49. Piękna parka :) Bardzo podoba mi się wykończenie kropelką :) A czym różnią się koraliki preciosa od koralików toho ? Bo ja zawsze robiłam z toho :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Koraliki Toho są o tyle lepsze, bo są równiejsze i okrąglejsze, rozmiar koralików Preciosa 80 jest bardziej spłaszczony... i przede wszystkim koraliki Preciosa sa tańsze... osobiście wolę TOHO :) ale to jest tylko moje zdanie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  50. Śliczności ♥ pięknie wykończone,pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne, ten sopelek na końcu to taka wisienka na torcie. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądziłam, że aż tak się Wam spodoba :) cięsze się z tego niezmiernie :)

      Usuń
  52. Prześliczne bransoletki i jeszcze ta zawieszka... wspaniałe połączenie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo podoba mi się biżuteria robiona ta metodą... a niebieska bransoletka - cudo ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mnie za to strasznie się podobaja scrapki, które Ty wykonujesz, pozdrawiam i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  54. Bardzo podoba mi się dobór kolorów, i ta kropelka :)
    Cudo :) :) :)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... Twój misiaczek, tez słodziaczek :)

      Usuń
  55. Śliczne! a zawieszka stanowi doskonałą kropkę nad "i". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja nadal się nie mogę nachwycić Twoim pudełeczkiem :)

      Usuń
  56. Super bransoletka, te kolorki i ta zawieszka!! Ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Dla mnie najładniejsze bransoletki szydełkowo-koralikowe to takie w jednym kolorze, bo fantastycznie można je łączyć z innymi.
    Śliczna bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowitą rację, nie dość że można łączyć, to jeszcze kilka na raz można założyć na nadgarstek :)

      Usuń
  58. Ale sprytnie je połączyłaś zapięciem- bardzo fajny efekt (kolorki oczywiście też;)

    OdpowiedzUsuń
  59. zawieszka dodaje uroku. Dopiero pół roku temu zachwyciłam się tego typu koralikowymi bransoletkami i jestem pełna podziwu dla osób które je wykonują - za cierpliwość. Choć sama jestem dość (nie)cierpliwa to chyba bym żadnej bransoletki nie dokończyła ;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie mów nigdy... ja na początku też myślałam, że się poddam... ale uparciuch ze mnie. Podobnie jak Ty też nie mam zbyt wiele cierpliwości, ale robienie bransoletek wręcz mnie uspokaja :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  60. Cierpliwości Ci nie brak, to wiem choć pierwszy raz do Ciebie zaglądam :-) proste i piękne, tak jak lubię, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwość czasem tracę przy nawlekaniu, ehhh żmudna robota, ale jak już pisałam wyżej, szydełkowanie koralikami to jest to co lubię robić najbardziej, przekonałam się jak w końcu załapałam jak to się robi :)
      Zapraszam ponownie :) w tej chwili robię 4 bransoletki :P każdą chciałabym zakończyć jak najszybciej i nie mogę się zdecydować, która będzie pierwsza :)

      Usuń
  61. Super bransoletki. Bardzo podobają mi się kolory. A przywieszka genialna!
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga brunlandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne bransoletki,świetnie dobrane kolorki bardzo mi się podoba to zestawienie :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  63. Ta bardziej turkusowa to wg. mnie też niebieska - i jest bardziej w moim guście, ale w sumie oba kolory zachwycające! Koralików Preciosa chyba jeszcze nie miałam w łapkach, za to ile kolorów mają toho... achchch ;-) A wężyki wciągają ssstrasznie, prawda?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...