sobota, 28 lutego 2015

"Grubasek" #2

Mój kolejny "grubasek" :) Tym razem zainspirowałam się tutkiem Amirkoraliki (dziękuję za wstawkę), może to nie ostatni raz kiedy z niego korzystam :) Najpierw utknęłam w poszukiwaniu odpowiednich kolorków.... zawsze jak znajdę jakąś fajną bransoletkę w ładnych kolorach, to bardzo bardzo rzadko ktoś podaje nazwę użytego kolorku, prędzej znajduję rozmiar i ilość.. ale nie kolor ehhhh, mniejsza o to.... ja będę się starała o tym nie zapominać i mam nadzieję, że nikt nie będzie miał mi tego za złe, że tak napisałam... :) W końcu, po intensywnych poszukiwaniach, znalazłam kolorki w 99% dopasowane do grubaska z tutka wspomnianego na początku :) i jestem w 100% zadowolona z efektu końcowego, a jaka szczęśliwa była jego przyszła właścicielka... bezcenne :)
Materiały których użyłam to:
Żyłka wędkarska 0,20 mm (ja użyłam żyłki GoodFish, którą kupiłam w hipermarkecie Auchan)

A tak wygląda moja praca :)
 

2 komentarze:

  1. Super! Bardzo fajnie wygląda z tą kulką;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie, cudna. pytanko czy bylaby taka opcja zamowic u Pani taka bransoletke?
    opd. poprosze na maila nika.zapisek@gmail.com
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...